یونولیت پلاستوفوم
نوشته شده توسط : علی پور

بها 
یونولیت پلاستوفوم فشرده امروزه از یونولیت و پلاستوفوم به کارگیری های فراوانی در قضیه های متعدد می شود . از پاراگراف این به کار گیری ها می بضاعت و توان به عایق کاری ها و نیز چنین بسته بندی ها اشاره کرد . اما این ماده به کارگیری های بخش اعظم از این کلام ها را داراست و محدود به این نمی شود بلکه چه بسا در عملیات ساختمانی و عمرانی هم از این ماده نیز استفاده می شود . 
از اشکال گوناگون یونولیت، استعمال های مختلفی می شود که بسته به نوع، میزان و ابعاد، ضخامت و فشردگی و چگالی و یا دانسیته متفاوت مختلف هست . 
در این مطلب قصد داریم در ارتباط با کیفیت و شیوه تولید نوعی از یونولیت به نام یونولیت فشرده بحث کوتاهی کنیم و در پایان اشاره کوتاهی به هزینه های این مدل از یونولیت ها بکنیم .

یونولیت 
فشرده 
یونولیت های فشرده، به یونولیت هایی گفته می شود که عمدتا دارنده چگالی بالای 25 و دانسیته 40 می باشند . واجب به ذکر میباشد که از دانسیته 40 به بالا را یونولیت فوق فشرده می نامند . چگالی بیانگر اندازه مواد مصرفی در هر متر مربع از یونولیت هست به طور نمونه هنگامی گفته می شود که چگالی یونولیت 30 است، این به این مفهوم می‌باشد که در هر متر مربع از این مدل یونولیت، در حدود 30 کیلوگرم ماده خالص به عمل رفته است .

یونولیت بسته بندی

ارزش 
یونولیت فشرده 
ارزش یونولیت های فشرده تابع همان چگالی و دانسیته ی یونولیت می باشد . اما کیفیت مواد مصرف گردیده نیز نکته تأثیر گذار دیگر هست به طوری که چنانچه این اجناس به فعالیت برده گردیده چینی یا این که اهل ایران باشند، بها تمام گردیده یونولیت پایین خیس خواهد بود . ولی در شرای مواد به فعالیت رفته شده از اجناس کره ای باشند، قیمت بالاتر خواهد بود . بعنوان نمونه یک یونولیت و پلاستوفوم فشرده با دانسیته و چگالی 30 حدودا 270 .000 تومان بر آورد می گردد و به همین نسبت قیمت یونولیت و پلاستوفوم فشرده 40 کیلو و 50 کیلو محاسبه می‌شود .

کیفیت 
یونولیت فشرده 
این نکته را در حیث می بایست گرفت که در یونولیت های فشرده می بایست مواد تماما خالص باشد و توزیع دانه های یونولیت به جور ای باشد که در تمام نقاط یونولیت به طور یکسان و یکنواخت باشد و چگالی یونولیت در تمام نقاط یکی باشد . سایت های زیادی خود را به عنوان ارائه دهنده یونولیت با کیفیت معرفی می نمایند اما یونولیت های با کیفیت تحت را ارائه می دهند که بایستی اعتنا کافی داشته باشید .





:: برچسب‌ها: یونولیت بسته بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: